Tuesday 8 June 2010

[BIRTHDAY] Blog message (9 June 2010 ~ 00:24:25)

Even Mamo is celebrating his birthday this late =D
I'm so happy for himmmmmm ^_^!!!
Anyway... I was checking his blog and saw a great message he left behind before he went to sleep! *I think... o.O*

--I'm still looking for a better translation than I did, since I've used google translator to translate it.. but it isn't good at all =(

& I hope Mamo have recieved our message *blush*

In Kanji:
マモバッティ!!!
みなさん!!!
ハッピーマモバッティを祝ってくれて、ほんっとーーーに、ありがとうございましたッッッ!!!\(^o^)/

6月8日をもって、無事、27歳になりました☆

もういい大人なので(笑)、色気ムンムンで頑張っていきたいと思う所存でございます♪

そして、みんな、たくさんのメッセージ、本当に本当にありがとうね☆☆☆
ここの掲示板もそうだけど、ハンパない数のメッセージがいろんなとこに届いていて、本当に嬉しい限りです(;_;)☆

だって、よく考えたら、こんな幸せなことないもんね。
こんなに大勢の方に祝ってもらえるなんて……

感謝してもしきれないよ。

そして、みんなが、「生まれてきてくれてありがとう」とか「マモが笑顔だから笑顔になれる」とか、ほんとに素晴らしいメッセージをくれて…

心から、この仕事をやっててよかったって思います。
これからも、この仕事を続けていこうと思います。

自分の活動が誰かのためになっているなんて……

ほんとに嬉しい。

やっぱり僕は、この「笑顔」を繋げていきたいです。
僕自身が、みんなの笑顔で幸せになれているように、
僕の「笑顔」で…

「活動」で…

みんなを…

「世界」を…。

大それたことを言ってるのかもしれないけど。誰かに笑われるかもしれないけど…、

本気でそう思うのです。

そういう活動をしていきたいのです。

そういう「生き方」をしていきたいのです。

今僕が感じる「幸せ」で、世界を満たしたいのです。
実は、

今回、

そんな想いを、詞に乗せてみました。

まだあんまり言うつもりなかったのだけど、みんなのメッセージみてたら言いたくなってしまった(笑)

僕がみんなの笑顔に出会えた気持ちを、言葉に乗せてみました。

そして、これからの自分の生きざまに対しての、決意表明みたいなものも乗せてみました(笑)

みんなに、届くといいな(^^)


っちゅーわけで、なんだか、自分でもよくわからずダラダラ長くなってしまいましたが(笑)、いつの間にか誕生日も終わってしまいましたが(笑)、

まぁこんな日もあるっつーことで!!!(笑)

とにかく、なにが言いたいのかっつーと、


みんな、ありがとうございました\(^o^)/

です☆

では、おやすみ(^^)v

@ Mamoru Miyano's official blog

Translated by Simply_shine @ LJ.
マモバッティ!!!
Everyone!!!
Thank you sooooooooo much for celebrating a Happy Mamobatti with me today!!!\(^o^)/

Carrying into June 8th, I safely turned 27 years old☆

I'm pretty much an adult now (lol), so it is my intention to go and do my best, filled to the rim with ambitions♪

And you guys, thank you so so much for all the messages☆☆☆
Not only here on the BBS, I received an unbelievable amount of messages coming from all over the place that I am at a state of utmost happiness(;_;)☆

Cause, if you think about it, there is no greater happiness than this.
That a great number of people would celebrate my birthday...

I cannot express my gratitude enough.

And everyone writing to me such truly wonderful messages like "Thank you for being born into this world" or "Because Mamo smiles, I smile too"...

From the very bottom of my heart, I am so glad to be doing what I'm doing.
From here on as well, I'm going to continue on doing this work.

That fact that what I'm doing is actually for someone......

makes me so happy.

As I thought, I want to be able to go and join together these "smiles".
So that I, myself, can become happy with everyone's smile,
With my "smile",

With my "activities"

I want to connect everyone...

I want to connect "the world"...

I'm probably saying something completely outrageous. I may have made someone laugh with this, but...

It's what I seriously think.

That's the type of activity that I want to go and do.

That's the type of "Way of living" that I want to do.

I want to fill the world with the "happiness" that I'm feeling right now.
Actually,

This time,

I tried putting that emotion into lyrics,

I wasn't planning on saying anything about it, but, after seeing everyone's messages, I ended up wanting to say it (lol).

I tried putting into words my feelings of having been able to meet everyone's smiles.

And, I tried putting in what's sort of like my own determination regarding the way of life of the Me from now on, as well (lol)

I hope that it reaches all of you(^^)

And sooo with that said, even without realizing it myself, this ended up dragging on for a bit and(lol) before I knew it, my birthday has now passed(lol)

Well, sometimes there are days like this too, right!!! (lol)

Everyone, thank you very much\(^o^)/

desu☆

well then, good night(^^)v

---------------------------
HURRAY!
  ***
    /\
»('.')«

0 comments:

Post a Comment